Известие

Collapse
No announcement yet.

Пак въпроси за боксера

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Според книжката за поддръжка и ремонт 8 клапановите не се нуждаят от периодично коригиране на хлабината между електродите, но това се отнася за Голден Лодж 25, така че предполагам другите заместители трябва да се коригират до хлабината на Лоджитата..

    Аз конкретно не съм го правил това първият път като сменявах свещи и сложих някакви НЖК-та, които ги дават като заместител, но колата си работеше добре. А след това с иридиевите, те даже бяха някакъв туин-тип модел, който въобще забраняват да се пипат електродите.
    Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
    Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

    Comment


    • #62
      На Golden Lodge няма какво да му се регулира.
      Страшни свещи са, но вече ги няма.
      145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

      www.ClassicCar-bg.com

      Comment


      • #63
        Ами нямам впечатления от тях за жалост, точно поради тая причина, че вече ги няма. Отзад в багажника си намерих 4 антични Лоджита, но те са свалени от колата преди 12 години, когато е внесена в БГ и никак не са за ползване, просто не ги изхвърлих, защото са някакъв вид антика
        Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
        Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от bobi1997 Покажи съобщение
          Ами нямам впечатления от тях за жалост, точно поради тая причина, че вече ги няма. Отзад в багажника си намерих 4 антични Лоджита, но те са свалени от колата преди 12 години, когато е внесена в БГ и никак не са за ползване, просто не ги изхвърлих, защото са някакъв вид антика
          Ако не са изпуснали, то те са си съвсем наред.
          Тия свещи карат по над 120 000 км, но имат един сериозен недостатък. Не стават за газ.
          Аз съм от най-горещите защитници на тия свещи, но срещу фактите не се рита.
          Имах един комплект от 16 мм, но днеска го сложих на едно Пунто, да му се радва собственика.
          Моторът му се възроди.
          Изобщо тия свещи не ги изхвърляйте, колкото и да са стари, защото те , по мое виждане, нямат ограниченбие на ресурса. Или работят -или не!
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #65
            А какво точно имаш предвид под изпуснали? Иначе са свалени на 93 хил. км от колата ако може да се вярва на километража при внасянето и в БГ, което винаги е под съмнение..
            Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
            Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от bobi1997 Покажи съобщение
              А какво точно имаш предвид под изпуснали? Иначе са свалени на 93 хил. км от колата ако може да се вярва на километража при внасянето и в БГ, което винаги е под съмнение..

              Всички свещи, колкото и да са добри започват да изпускат компресия между изолатора и металната част. Вижда се като нагар по порцелана. От светло жълт до черен. По някога се бърка с оцветяването от масло под лулата, но то е с ясно изразен пояс. Когато изпуска е в най-различни сегменти по порцелана.
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #67
                Ясно, мерси за информацията. Ще ги прегледам и като ми дойде време за свещи мога да пробвам да ги бодна тия да видя как ще работи. Все пак може и да са махнати просто заради големия пробег, а не защото реално не работят..
                Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
                Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от bobi1997 Покажи съобщение
                  Ясно, мерси за информацията. Ще ги прегледам и като ми дойде време за свещи мога да пробвам да ги бодна тия да видя как ще работи. Все пак може и да са махнати просто заради големия пробег, а не защото реално не работят..
                  точно!
                  аз ги махах на около 20 000 км
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #69
                    Не дава да я пипна газста,с новите кабели и свещи.Газовата си иска убав ток!

                    Comment


                    • #70
                      Прекрасен автомобил за ежедневка,толко месеци го карам всеки ден...бех предубеден за боксера,но е много расова машина...Е не мога да го сравнявам с 116 серия АЛФА РОМЕО,но все пак съм приятно изненадан.

                      Comment


                      • #71
                        Ми ела да си поговорим, без да се напушвяме....
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #72
                          Да се похваля.Понеже от оня ден съм грипав,и днеска викам на баща ми,да ходи да ми смени маслото на боксера-Взех 5 в 40-реших да пробвам с по висок клас.Такааа...звъни ми от масларното и пита-да видиме ли и на скоростите?Викам земи сменете направо и него.Прибира се и ми вика доволен-сменено е.Турили Приста 80-90...Са незнам,дали да не ходя да го източвам утре,или,като оздравея,незнам...бе как си реши тва да тури?

                          Comment


                          • #73
                            Според мене Приста не е по-лошо от всеки друг среден клас масло. Още повече пък за трансмисията няма да имаш проблеми, дали е Тутела, дали е Приста...
                            Alfa Romeo 145 1.6 i.e. Boxer -Ex
                            Alfa Romeo 146 1.3 i.e. Boxer -Ex

                            Comment


                            • #74
                              Гледам докато го карам си превключва,като преди,но вече го смених с по марковоА в мотора турих 5 в 40,ще го видиме дали ще го папка,преди бех с 10ка...

                              Comment


                              • #75
                                Каква е тая 5W40-ка?Дай да видим за какво става въпрос!
                                АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                                Comment

                                Working...
                                X